Дистанційне навчання. Література. 2(6) клас


КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Зробити до 20.05  та вислати фото на пошту natalinos2000@gmail.com

Повторити теми: "А.Ліндгрен «Міо, мій Міо», К.Нестлінгер «Конрад, або дитина з бляшанки» та виконати завдання за посиланням



Домашнє завдання на 15, 18.05
1. Подивитися відео за посиланням ДИВИТИСЯ...
2. Скласти письмову розгорнуту відповідь на питання № 8,9 (с.250-підручник)
3. Відповіді сфотографувати та розмістити на Падлет-дошці

РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ ... 

Багато з вас знають, як з"являються діти, а як їх виховувати - не кожен знає. Ось австрійська письменниця дуже цікаво спробує в своєму творі дати відповідь на ці питання!

Домашнє завдання на 04,08.05 (01.05-вихідний)
1. Чит., переказувати (підручник) с.248-251
2. Чит. повість К.Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки" - повністю ЧИТАТИ...
  


Домашнє завдання на  24, 27.04
А чи  знаєте ви, що у книжках існують такі країни як Недогадія, Ларіпула та інші? Щоб попасти в ці країни, можна лише прочитати книжку.
1. Читати у підручнику с. 230-247
2. Виконати творче завдання на с.247 -№2
Можна намалювати або у зошиті, або на аркуші А-4
3. Відповіді сфотографувати та розмістити на Падлет-дошці
РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ ...   


Домашнє завдання на 13,17.04
1. Повторити тему:" Мацуо Басьо, Р.Бернс, Дж.Родарі, Р.Бредбері, Р.Шеклі.

2. У робочому зошиті написати літературний диктант (тільки пропущене слово\словосполучення)

3. Сфотографувати та вислати на пошту
natalinos2000@ gmail.com (роботу підписати).

4. Читати твір А.Ліндгрен "Міо, мій Міо"



Домашнє завдання на 06, 10.04
1. Скласти таблицю - завдання на с.216 № 1 (перше зверху - творче завдання)   
2. Відповіді сфотографувати та розмістити на Падлет-дошці 
РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ ...                                                
Домашнє завдання на 30.03, 03.04
1. Скласти письмову відповідь на питання № 3,4 (с.200)
2. Відповіді сфотографувати та розмістити на Падлет-дошці 
РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ ...
3.Читати та переказувати с. 203-215      


Домашнє завдання на 16 і 20.03
1. Подивитися відеоурок за посиланням  ДИВИТИСЯ...
2. Скласти письмово відповідь на запитання: " Які риси характеру Р.Бредбері розкриваються у відомих вам фактах його біографії? Відповідь поясніть."
Наприклад: Р.Бредбері наполегливий - він получав зарплатню меньше ніж його дружина, але не кидав писати.
3.Відповіді сфотографувати та розмістити на Падлет-дошці 
РОЗМІСТИТИ ВІДПОВІДЬ ...
  4. Читати с.(підручник) 194 - 201.



Домашнє завдання на 06, 13.03
1. Читати та переказувати с. 188 -192 (підручник)
2. Усна відповідь на питання № 3 (с.191)
Домашнє завдання на 28.02, 2.03
1. Читати та переказувати с. 176 -178 (підручник)
2. Скласти 4-5 питань до прочитаних сторінок.
3. Подивитися відеоурок за посиланням    Дивитися...


Домашнє завдання на 24.02.20

1. Читати та переказувати с. 170 -172 (підручник)
2. Скласти письмову відповідь на пит. № 1 (с.175 - зверху)
3. Вчити напам"ять 4 хайку за вашим вибіром (с.172 -174)







17.02.20
Домашнє завдання для 2(6)класів  
Підготовка до контрольного твору за повістю В.Г.Короленка "Сліпий музикант"
Тема твору
Пошук головним героєм свого місця у творі Короленка "Сліпий музикант"
Як писати твір:1. Продумати основну думку твору: чи нашов Петро своє місце у житті, чи став щасливим, чи зміг "побороти" свою сліпоту та хто йому допоміг в цьому.
2.Скласти план.
Наприклад:
    1.Складнощі у житті Петра Попельського.
     (Це вступ твору, в якому краще розповісти про родину Попельських - коротко, а саме про відносини матері та сина, виховання дядьком)
     2.Дружба Петруся з Евеліною.
    (Ви продовжуєте розповідати про життя Петруся, життя якого змінюється завдяки новому другу - Евеліні. Про навчання дітей, про роль музики, тощо)
      3.Перелом у житті головного героя.
(Розкажіть, чому герой втратив сенс у життіта став грубим, бездушним. Про те, як йому допомогла мандрівка з сліпцями)
       4.Кожен коваль свого щастя.
(Підведіть підсумок за темою твору: чи став Петро щасливим? Від чого або кого залежить щастя кожного?)
3.Об"єм твору - 1- 1,5 сторінки.
4.Скласти план та текст твору на ЧЕРНЕТЦІ.
2(6) -А на 17.02
Підготовка до  підсумкового уроку за повістю Короленка "Сліпий музикант"
Завдання по групах (якщо ви були відсутні на уроці 14.02, вибираєте 1 з груп- за вашим бажанням).
Дати усну відповідь на запропоновані питання
Група "Мати та Петро Попельський"
1.Як мати прийняла сліпоту новонародженого сина? Знайдіть в тексті слова, якими Короленко описав ті почуття, які відчула мати після народження сина.
2.Чому саме мати зрозуміла, що її син сліпий?
3. Як мати виховувала сина? Чи оберігала? Чому?
4. В чому була небезпека у вихованні сліпої дитини тільки матір’ю?
Група "Дядько Максим та Петро Попельський"
1. Що ми знаємо про дядю сліпого хлопчика?
2.Чому дядя Максим звернув увагу на хлопчика? Яким ви бачите дядька Максима у спілкуванні зі сліпим племінником? Зачитайте приклад.
3.Що вас здивувало в поведінці дяді Максима , коли він розмовляв з мамою Петруся?
4.Докажіть, що старому Максиму вдалося допомогти Петрові не зламатися, а жити повноцінним життям.
Група "Евеліна та Петро Попельський"
1. Як пройшло перше знайомство Петра та Евеліни? Що відчував кожен з них? Що поєднало Евеліну і Петра? Чи легким був шлях до взаєморозуміння?
 Переказати , а краще – зачитати уривок.
2. Які почуття зародилися між дітьми? Цитати.

3. Як ви розумієте слова автора повісті, що дружба Петра і Евеліни «була справжнім даром ласкавої долі»?
4.Яке почуття уособлює образ Евеліни? Чому можна сказати, що це почуття допомогло Петру знайти своє місце у житті?



Володимир Галактіонович Короленко "Сліпий музикант"
Завдання на 2 тиждень карантину:
 Письмові д.з. виконувати у робочому зошиті, потім фотографувати та розмістити на Падлет-дошці
Будь ласка, вказуйте своє ім"я!
ПАДЛЕТ-ДОШКА
5.Читати у підручнику с. 136 - 138.
6.Читати повністю повість В.Г.Короленко "Сліпий музикант".
ЧИТАТИ ...
7.Скласти анкету головного героя (письмово у зошиті) - Петра Попельського
АНКЕТА...
8.Скласти письмову відповідь у зошиті на питання № 4 (с.140), № 2 (с.143 - внизу).
Джек Лондон "Жага до життя"
Завдання на 1 тиждень карантину:
 Письмові д.з. виконувати у робочому зошиті, потім фотографувати та розмістити на Падлет-дошці
Будь ласка, вказуйте своє ім"я!
ПАДЛЕТ-ДОШКА

1.Читати с. 116- 117 (підручник)
2.Подивитися відео за посиланням ДИВИТИСЯ...
3.Читати оповідання Джека Лондона "Жага до життя" с.117-127 (підручник)
4.ПИСЬМОВО (зошит) скласти відповідь на питання №3 (128 с.): "Як змінювалися цінності героя..."
Всі питання можна писати у КОМЕНТАРЯХ

Зверни увагу!
Коли відповідаєш на запитання, можна скласти карту  героя, який вижив, включаючи в неї не тільки місця положення, а й почуття героя, його шляхи подолання проблем.Приклад початку такої карти можна подивитися за посиланням ДИВИТИСЯ...

Комментарии

  1. Скажіть будь ласка,карту героя треба складати чи достатньо відповісти на питання 3 стр.128?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Карта героя - це один з варіантів відповіді на запитання №3

      Удалить
  2. Скажіть будь ласка,як розуміти анкета героя???

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Зайдіть на сторінку сайта - там є Анкета героя - всі параметри

      Удалить
  3. Наталья Миколаївна , я Приймак Даша . Я вчора виставляла свое дз на падел дошці , але з інших телефонів та комп'ютерів я його не бачу ,там світиться "Ожидание подтвержения"

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дашуля, все верно. Я захожу и подтверждаю. Уже можно зайти и посмотреть свою оценку.

      Удалить
  4. Здравствуйте,а на А4 обязательно рисовать?или Можно написать про характер героя?

    ОтветитьУдалить
  5. Наталья Миколаївна , я Приймак Даша . А нам тоже надо писать твір-роздум???

    ОтветитьУдалить
  6. Наталія МиколаЇвна, я написав вір більш розміром який потрібен, так можна?

    ОтветитьУдалить
  7. Можно приходить на карантине в гимназию ?

    ОтветитьУдалить
  8. Здравствуйте, Наталья Николаевна,простите пожалуйста!Я забыла выложить готовое дз за те 2 карантина (дз на 20-28.02,и 13.03. Мне стоит сейчас вылаживать или уже нет?

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий