Робота у рамках демократичної школи
Предмет, клас |
Зарубіжна
література, 9 клас. Учитель Наталія
Носова. |
електронна
адреса |
|
тема уроку |
Вічний образ
Прометея у поезії Джорджа Байрона «Прометей» |
назва вправи |
Мобіль прав Джерело: «Компасіто» , с.141 Посилання: http://bit.do/qrcode/fF5sr |
мета вправи |
Розкрити
морально-правові взаємини у колективі та суспільстві, які дають змогу стати
повноправним громадянином сучасного суспільства. |
форма/метод
роботи |
Групова/
проблемний метод, дискусія |
ключова
складова громадянської компетентності |
Громадянська
свідомість |
додаткова/і
складова/і компетентності |
Повага до
людської гідності та прав людини |
очікувані
результати |
Учні відчувають
обов'язок не залишатися осторонь, коли порушують права та гідність інших
людей |
навчальні
результати з програми навчання |
Учні
характеризують головного героя – Прометея, розвивають навички аналітичного
мислення, усвідомлюватимуть свою належність до світової спільноти. |
тривалість
вправи |
30 хвилин. |
інструкція до
проведення
|
1.Об'єднати
учнів по групах (3-4). 2.Складання мобіля
прав людини, обговорення Конвенції про права дитини та заповнення мобіля
(фігурка людини) кожною групою. 3.Виступ
представника по 1 з кожної групи, які озвучують найважливіші права на думку їх групи.
4.Складання мобіля прав героїв твору Байрона «Прометей»: Прометея та
Зевса. Які права мають ці герої та які
вони порушують (кожна група по 1).
Наприклад, 1 група – права, які має Прометей, 2 група – які права
Прометей порушує, 3 група – права, які має Зевс, 4 група – права, які порушує
Зевс.
5. Презентація та обговорення мобілів прав/порушення прав героїв твору
Байрона «Прометей». |
питання для
обговорення
|
·
Які права є найважливішими для вашої
групи? ·
Які права мали герої твору (Прометей
та Зевс) та які вони порушили? ·
Чи в вашому місті порушуються права
людини, дитини? Чому, як ви вважаєте? ·
А чому Прометей та Зевс порушили
права? ·
Чи пов’язане порушення прав у творі
Байрона з сучасністю самого англійського поета? Як?
|
підсумок за
результатами проведення вправи |
Підведення до
висновку, що права людини і громадянина є необхідними в соціальному бутті
людини, вони є не тільки загальними,
але й рівними для кожного, а той, хто порушує або обмежує права людини, має
нести за це відповідальність. |
додатки (за
потреби) |
|
Комментарии
Отправить комментарий